Skromnie o mnie

Moje zdjęcie
Cieszę się życiem i czerpie z niego ile się da. Moja dewizą życiową jest kolorowanie szarego świata :) bardzo lubię pić kawę w dobrym towarzystwie ;) Zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji pocztówek.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 maja 2010

Pocztowy kwiecień :)

Otrzymane nieoficjalnie w miesiącu kwietniu:

Piękny Poznań :)
"Najciekawsze pytania wciąż pozostają pytaniami.
Do każdej odpowiedzi trzeba dodać "być może".
Tylko na nieciekawe pytania 
można udzielić ostatecznych odpowiedzi."
(Oskar i Pani Róża)

***

"Nie ma chyba rzeczy obojętniejszej niż dom, 
w którym się kiedyś mieszkało, i wiara, którą się straciło. 
Dom nadal stoi mimo iż dawny mieszkaniec zamienił się w włóczęgę, 
wiara dalej żyje w sercach innych ludzi."
(M. Kuncewiczowa)
"Szczęście podobne jest do motyla - 
nigdy nie goni za człowiekiem, 
tylko człowiek za nim" 
(Magdalena Smozwaniec)



***
Otrzymane oficjalne w kwietniu:


"Noszę się z zamiarem napisania książki, której tytuł brzmiałby: 
„Ja jestem osłem i ty jesteś osłem”. 
Otwarte przyznanie się do bycia osłem, t
o największe wyzwolenie, coś najpiękniejszego na świecie. 
Jakże jest to cudowne. 
Kiedy ktoś by mi powiedział: 
"Nie masz racji”, 
ja mu odpowiem: 
„A czego się spodziewałeś po ośle?” "
( Anthony de Mello "Przebudzenie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz