Skromnie o mnie

Moje zdjęcie
Cieszę się życiem i czerpie z niego ile się da. Moja dewizą życiową jest kolorowanie szarego świata :) bardzo lubię pić kawę w dobrym towarzystwie ;) Zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji pocztówek.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 maja 2010

"Kto się w maju urodzi, dobrze mu się powodzi"

Nieoficjalna niespodzianka z Kopenhagi :)


Oficjalne:

"– To nie mój ojciec... To moje odbicie. 
– Nie! Przypatrz się. Widzisz? On żyje w tobie."
Simba i Rafiki
 ^^^
"Wszyscy jesteśmy złączeni w wielkim kręgu życia" - Mufasa
^^^
"– Dziś się bałem.
– Dziś?
– Tak. Bałem się, ze cię stracę.
– Oo. Nawet król czasem się boi.
– Mhm.
– A wiesz co?
– Co?
– Największego boja miały hieny.
– Hehehe. Bo wiesz, że z tatą się nie zadziera" 
Mufasa i Simba

***

"Wsiąść do pociągu byle jakiego" Ryszard Rynkowski

***
 
"Szczęście jest jak motyl: kiedy usiłujesz je złapać, 
zawsze wymyka ci się z rąk. 
Ale jeśli cichutko usiądziesz, to może samo do ciebie przyleci" 
Nathaniel Hawthorne
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz