Skromnie o mnie

Moje zdjęcie
Cieszę się życiem i czerpie z niego ile się da. Moja dewizą życiową jest kolorowanie szarego świata :) bardzo lubię pić kawę w dobrym towarzystwie ;) Zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji pocztówek.

Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 czerwca 2010

Ja byłem zwierzę. Ona święta. Ale szeptała: - Lubię zwierzęta!

Kozica, kozica północna (Gams) (Rupicapra rupicapra)
Koziorożec alpejski, kozioł skalny (Steinbock) (Capra ibex ibex)
Jeleń (Hirsch)
Wiewiórka pospolita, wiewiórka ruda (Eichhörnchen) (Sciurus vulgaris)
Głuszec  (Auerhuhn) (Tetrao urogallus)
Świstak alpejski (Murmeltiere) (Marmota)
 
Golden Mantled Ground Squirrel ( Spermophilus lateralis)
 
Tui (Prosthemadera novaeseelandiae), ptak z rodziny miodojadów, 
występujący wyłącznie na Nowej Zelandii
Fantail, Wachlarzówki (Rhipiduridae)
The Southern Boobook (Ninox novaeseelandiae), 
also called the Mopoke or Ruru
is a small brown owl found mainly in New Zealand.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz